Програмне забезпечення

Мобільний додаток Mobile Taxi. Для співпраці необхідно встановити додаток за посиланням (Android 4+)

Комісія

Комісія знімається з рахунку програми після виконання кожного замовлення

  • від 8-12% з готівкових замовлень;
  • 8% з безготівкових замовлень нашого парку;
  • 20% з партнерських безготівкових замовлень;
  • 2.5% комісія платіжної системи за переказ коштів на карту; знімається з суми переказу.

Абонплата

Три види абонплати за користування додатком

  • 2грн. на добу на постійній основі;
  • 4грн. на добу за фактом хоча б одного виконаного замовлення;
  • 20 грн. в тиждень за фактом хоча б одного виконаного замовлення.

Термінали поповнення

  • PRIVAT24 (Privat24: Меню – Мої платежі – Створити новий платіж – Знайти компанію);
  • PRIVAT
  • CITY24
  • EASYPAY
  • IBOX
  • 2click

Увага!

В терміналі виконати пошук «НАЗАРИ».
Ідентифікатором для поповнення рахунку є позивний.

Отримання і виконання замовлень

Способи отримання замовлення

  • Автовзяття – автоматично приймає замовлення з ефіру за умовами фільтра;
  • Ефір – вибірка замовлень за фільтром вручну.

Примітка

Замовлення в ефірі відображаються БЕЗ урахування дорожніх розв’язок.
Замовлення за автовзяттям приходять З урахуванням дорожніх розв’язок.

Типи замовлень

  • Замовлення з фіксованим тарифом – вже є відомі вартість, кілометраж і адреси;
  • Замовлення «по місту» – перераховуються за таксометром або через службу.

Тип оплати

  • Готівковий – оплата готівкою;
  • Безготівковий – надходить на рахунок програми.

Простоювання

Щоб коректно прорахувати простоювання необхідно:

  • За часом подачі через налаштування «увімкнути простоювання»;
  • Коли пасажир сідає в авто, натиснути кнопку «завершити простоювання».
  • Простоювання врахується, якщо між натисканням «увімкнути» та «завершити» було більше 5-ти хвилин. Для прорахунку на проміжних адресах використовуємо той же функціонал: «увімкнути простоювання» і «завершити простоювання» (час підсумовується).
  • Після прорахунку приходить повідомлення в програмі: кількість хвилин простоювання, а також вартість (до і після).
  • Якщо за маршрутом клієнт просить зробити зупинку, ви можете включити автоматичне простоювання.

Примітка

Якщо клієнт просить повністю змінити маршрут, необхідно звернутися в підтримку, використовуючи гарячу кнопку «Продовження маршруту» і менеджер обробить ваш запит.

Примітка

Відмовитися від взятого замовлення можна протягом 2-х хвилин після його прийняття.

Примітка

За зірване замовлення, яке водій взяв, але не виконав, існують штрафні санкції.

Примітка

Відмова пасажира. Якщо вам не вдалося виконати замовлення з причини того, що клієнт не вийшов або не відповів на дзвінок, необхідно звернутися в інформаційну підтримку із запитом про зняття замовлення. Рекомендуємо відправляти повідомлення в програмі.

Штрафи*

Штрафи за зірване замовлення, за помилковий виклик «Байкал», за помилкове звернення через гарячі кнопки та текстові повідомлення
Кількість зривів Штраф
1-й зрив Попередження
2-й зрив 50 грн
3-й та більше 100 грн

*Компанія залишає за собою право вносити зміни в умови та розмір штрафів

Зрив замовлення

Увага!

Під терміном «Зрив замовлення» мається на увазі відсутність автомобіля в призначений час, несвоєчасне скасування замовлення, або запізнення більш ніж на 5 хвилин.

Зрив замовлення

  • відсутність автомобіля за адресою більше 5 хвилин від часу подачі;
  • відмова клієнта через запізнення водія більш ніж на 5 хвилин від часу подачі;
  • несвоєчасний запит про зняття замовлення з будь-яких причин (спустило колесо, несправність авто, застрягли в снігу, зупинила поліція та інше):
    • зняття замовлення по закінченню 3 хвилин з моменту прийняття стандартного замовлення;
    • зняття попереднього замовлення, коли залишається менше 15 хвилин до часу подачі.

Винятки, в яких не застосовуються штрафні санкції відносно водія-партнера:

  • помилка в роботі програми. Вам потрібно надати скріншот, який підтверджує технічний збій;
  • ви попередили клієнта про затримку заздалегідь та отримали згоду на очікування з його боку;
  • клієнт некоректно оформив замовлення. Наприклад, не так ввів адресу або не вказав додаткові умови (зустріч з табличкою, перевезення тварини і та інше);
  • у разі зриву замовлення до водія застосовується попередження або штраф.

Зв’язок з підтримкою

  • Питання, пов’язані з виконанням замовлення – звертайтеся в службу підтримки 24/7:
    +380 (93) 177 0530 або
    2323 з мобільного
  • Питання стосовно роботи програми – звертайтеся в офіс:

    Пн-Пт 9:00-18:00

  • заміна даних по автомобілю:
    • Відбувається дистанційно або в офісі компанії.

  • зміна номера телефону та вихід з програми:
    • Відбувається дистанційно або в офісі компанії.

  • Для виходу з програми необхідно натиснути кнопку «Завершити роботу», перед цим знявши всі фільтри.

Тарифи м. Київ

Послуги Стандарт Комфорт Бізнес Універсал Мікроавтобус
Мінімальний тариф (грн/км) 40/1 55/2 65/2 60/2 90/2
Вартість 1 км (грн) 6 8 8,50 7 8
Заміський тариф 1 км (грн) 9 11 11,50 10,50 11,50
Простоювання 1 хв. (грн) 1,50 2 2 1,50 2
Безкоштовне очікування (хв) 5 5 5 5 5
Драйвер (грн) 115 115 115 115 115
Перевезення тварини (грн) 20 20 20 20 20
Кондиціонер (грн) 15 15 15
Кур’єр (грн) 30 30 30 30 30
Завантаження салону (грн) 30 30 30 30 30
Зустріч з табличкою (грн) 50 50 50 50 50

Відповідальність водія

Водій може бути заблокований до з’ясування ситуації, через:

  • Самовільне підвищення тарифу;
  • Образа клієнта або використання лайки;
  • Передача даних по клієнту/замовленню 3-тім особам;
  • Скарги від пасажира на стан авто та неприємний запах;
  • Порушення правил роботи з клієнтами.

Увага!

Всі спірні питання розв’язуються тільки через відділ інформаційної підтримки клієнтів і партнерів за номером:

+380 (44) 535 7555

Забороняється Водій має право відмовитись від замовлення в разі
Самостійно змінювати / підвищувати тариф Неадекватної або агресивної поведінки клієнта
Просити клієнта відмінити замовлення
Контактувати з клієнтом після виконання замовлення Явно вираженого алкогольного або наркотичного сп’яніння
Користуватися лайливими словами в присутності клієнта або співробітника компанії
Обговорювати етнічні, інтимні, політичні та релігійні теми Якщо одяг клієнта значно забруднений
Передавати замовлення або дані клієнта 3-тім особам
Знімати замовлення до часу подачі відміною диспетчерської, брати нове замовлення, не виконавши попереднього Вимоги перевезення небезпечного або неформатного багажу, який може нанести шкоду авто або не поміститися в багажному відділенні
Виконувати замовлення на іншому автомобілі. При зміні авто необхідно сповістити диспетчерську службу
Приїжджати на замовлення зі сторонньою особою або підбирати попутників Якщо кількість клієнтів перевищує передбачені технічні характеристики автомобіля

Увага!

Якщо водій систематично порушує правила співпраці, компанія залишає за собою право відмовитися від роботи з даним водієм

Загальні обов’язки Комунікативні обов’язки
Справне та чисте авто, водійський стаж від 1 року Толерантне та ввічливе спілкування з клієнтами
Очікування клієнта не менше 5 хвилин від часу подачі авто Актуальний номер телефону в програмі
Відповідність класу авто та додаткових вимог вказаним у замовленні параметрам Обов’язкове виконання замовлення при його підтвердженні або відмова протягом 3 хвилин «відмовою водія»
Охайний зовнішній вигляд Обговорювання всіх деталей замовлення/маршруту до його виконання
Знання основних автомобільних сполучень міста Попередження клієнта в разі запізнення на замовлення; якщо клієнта це не влаштовує, скасування виконання замовлення «відмовою водія»
Дотримання правил дорожнього руху Телефонний дзвінок до відділу інформаційної підтримки для перерахунку вартості замовлення
Наявність розмінних коштів Наявність коштів на балансі програми та на мобільному рахунку для зв’язку з клієнтом/диспетчером

Додаткові послуги

  • Завантаження салону (30 грн) — клієнт перевозить велику кількість речей, які не вмістилися в багажник і були розміщені в салоні.
  • Кур’єр (30 грн) — перевезення речей або документів замовника з пункту А в пункт Б. Послуга не передбачає вихід з автомобіля та доставку товару на поверх.
  • Перевезення тварини (20 грн) — поїздка з домашніми тваринами.
  • Кондиціонер (15 грн) — замовлення виконується з працюючим кондиціонером. Для замовлень класів Комфорт і Бізнес дана послуга врахована за замовчуванням.
  • Зустріч з табличкою (50 грн) — очікування клієнта з табличкою в руках, на якій вказано його ім’я. В якості таблички радимо використовувати лист А4.
  • Драйвер — виконання замовлення на автомобілі клієнта. У тарифі врахована вартість зворотної поїздки.

«Байкал»

Функція «Байкал» використовується в ситуаціях, коли вашому життю загрожує небезпека. Після сигналу «Байкал» на ваше місце викликається поліція та робиться розсилка найближчим водіям-партнерам з проханням про допомогу.