Умови роботи
Програмне забезпечення
Мобільний додаток Mobile Taxi. Для співпраці необхідно встановити додаток за посиланням (Android 4+)
Комісія
Комісія знімається з рахунку програми після виконання кожного замовлення
- від 8-15% з готівкових замовлень;
- 8% з безготівкових замовлень нашого парку;
- 20% з партнерських безготівкових замовлень;
- 2.5% комісія платіжної системи за переказ коштів на карту; знімається з суми переказу.
Абонплата
Три види абонплати за користування додатком
- 2грн. на добу на постійній основі;
- 4грн. на добу за фактом хоча б одного виконаного замовлення;
- 20 грн. в тиждень за фактом хоча б одного виконаного замовлення.
Рахунок програми
Рахунок можна поповнювати в терміналах або безготівковими замовленнями. Кошти на рахунку завжди доступні для зняття.
Максимальний від’ємний баланс дорівнює -0 гривням, після – програму буде заблоковано.
Термінали поповнення
- PRIVAT24 (Privat24: Меню – Мої платежі – Створити новий платіж – Знайти компанію);
- PRIVAT
- CITY24
- EASYPAY
- IBOX
- 2click
Увага!
В терміналі виконати пошук «НАЗАРИ».
Ідентифікатором для поповнення рахунку є позивний.
Отримання і виконання замовлень
Способи отримання замовлення
- Автовзяття – автоматично приймає замовлення з ефіру за умовами фільтра;
- Ефір – вибірка замовлень за фільтром вручну.
Примітка
Замовлення в ефірі відображаються БЕЗ урахування дорожніх розв’язок.
Замовлення за автовзяттям приходять З урахуванням дорожніх розв’язок.
Типи замовлень
- Замовлення з фіксованим тарифом – вже є відомі вартість, кілометраж і адреси;
- Замовлення «по місту» – перераховуються за таксометром або через службу.
Тип оплати
- Готівковий – оплата готівкою;
- Безготівковий – надходить на рахунок програми.
Простоювання
Щоб коректно прорахувати простоювання необхідно:
- За часом подачі через налаштування «увімкнути простоювання»;
- Коли пасажир сідає в авто, натиснути кнопку «завершити простоювання».
- Простоювання врахується, якщо між натисканням «увімкнути» та «завершити» було більше 5-ти хвилин. Для прорахунку на проміжних адресах використовуємо той же функціонал: «увімкнути простоювання» і «завершити простоювання» (час підсумовується).
- Після прорахунку приходить повідомлення в програмі: кількість хвилин простоювання, а також вартість (до і після).
- Якщо за маршрутом клієнт просить зробити зупинку, ви можете включити автоматичне простоювання.
Примітка
Якщо клієнт просить повністю змінити маршрут, необхідно звернутися в підтримку, використовуючи гарячу кнопку «Продовження маршруту» і менеджер обробить ваш запит.
Примітка
Відмовитися від взятого замовлення можна протягом 2-х хвилин після його прийняття.
Примітка
За зірване замовлення, яке водій взяв, але не виконав, існують штрафні санкції.
Примітка
Відмова пасажира. Якщо вам не вдалося виконати замовлення з причини того, що клієнт не вийшов або не відповів на дзвінок, необхідно звернутися в інформаційну підтримку із запитом про зняття замовлення. Рекомендуємо відправляти повідомлення в програмі.
Штрафи*
Штрафи за зірване замовлення, за помилковий виклик «Байкал», за помилкове звернення через гарячі кнопки та текстові повідомлення
Кількість зривів | Штраф |
---|
1-й зрив | Попередження |
2-й зрив | 50 грн |
3-й та більше | 100 грн |
*Компанія залишає за собою право вносити зміни в умови та розмір штрафівЗрив замовлення
Увага!
Під терміном «Зрив замовлення» мається на увазі відсутність автомобіля в призначений час, несвоєчасне скасування замовлення, або запізнення більш ніж на 5 хвилин.
Зрив замовлення
- відсутність автомобіля за адресою більше 5 хвилин від часу подачі;
- відмова клієнта через запізнення водія більш ніж на 5 хвилин від часу подачі;
- несвоєчасний запит про зняття замовлення з будь-яких причин (спустило колесо, несправність авто, застрягли в снігу, зупинила поліція та інше):
- зняття замовлення по закінченню 3 хвилин з моменту прийняття стандартного замовлення;
- зняття попереднього замовлення, коли залишається менше 15 хвилин до часу подачі.
Винятки, в яких не застосовуються штрафні санкції відносно водія-партнера:
- помилка в роботі програми. Вам потрібно надати скріншот, який підтверджує технічний збій;
- ви попередили клієнта про затримку заздалегідь та отримали згоду на очікування з його боку;
- клієнт некоректно оформив замовлення. Наприклад, не так ввів адресу або не вказав додаткові умови (зустріч з табличкою, перевезення тварини і та інше);
- у разі зриву замовлення до водія застосовується попередження або штраф.
Зв’язок з підтримкою
- Питання, пов’язані з виконанням замовлення – звертайтеся в службу підтримки 24/7: +380 (93) 177 0530 або 2323 з мобільного
- Питання стосовно роботи програми – звертайтеся в офіс: +380 (44) 535 7555 або +380 (93) 356 0100
Пн-Пт 9:00-18:00 - заміна даних по автомобілю:
- Відбувається дистанційно або в офісі компанії.
- зміна номера телефону та вихід з програми:
- Відбувається дистанційно або в офісі компанії.
- Для виходу з програми необхідно натиснути кнопку «Завершити роботу», перед цим знявши всі фільтри.
Тарифи м. Київ
Послуги | Стандарт | Комфорт | Бізнес | Універсал | Мікроавтобус |
---|
Мінімальний тариф (грн/км) | 40/1 | 55/2 | 65/2 | 60/2 | 90/2 |
---|
Вартість 1 км (грн) | 6 | 8 | 8,50 | 7 | 8 |
---|
Заміський тариф 1 км (грн) | 9 | 11 | 11,50 | 10,50 | 11,50 |
---|
Простоювання 1 хв. (грн) | 1,50 | 2 | 2 | 1,50 | 2 |
---|
Безкоштовне очікування (хв) | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
---|
Драйвер (грн) | 115 | 115 | 115 | 115 | 115 |
---|
Перевезення тварини (грн) | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 |
---|
Кондиціонер (грн) | 15 | — | — | 15 | 15 |
---|
Кур’єр (грн) | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 |
---|
Завантаження салону (грн) | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 |
---|
Зустріч з табличкою (грн) | 50 | 50 | 50 | 50 | 50 |
---|
Відповідальність водія
Водій може бути заблокований до з’ясування ситуації, через:
- Самовільне підвищення тарифу;
- Образа клієнта або використання лайки;
- Передача даних по клієнту/замовленню 3-тім особам;
- Скарги від пасажира на стан авто та неприємний запах;
- Порушення правил роботи з клієнтами.
Увага!
Всі спірні питання розв’язуються тільки через відділ інформаційної підтримки клієнтів і партнерів за номером:
+380 (44) 535 7555Забороняється | Водій має право відмовитись від замовлення в разі |
---|
Самостійно змінювати / підвищувати тариф | Неадекватної або агресивної поведінки клієнта |
Просити клієнта відмінити замовлення |
Контактувати з клієнтом після виконання замовлення | Явно вираженого алкогольного або наркотичного сп’яніння |
Користуватися лайливими словами в присутності клієнта або співробітника компанії |
Обговорювати етнічні, інтимні, політичні та релігійні теми | Якщо одяг клієнта значно забруднений |
Передавати замовлення або дані клієнта 3-тім особам |
Знімати замовлення до часу подачі відміною диспетчерської, брати нове замовлення, не виконавши попереднього | Вимоги перевезення небезпечного або неформатного багажу, який може нанести шкоду авто або не поміститися в багажному відділенні |
Виконувати замовлення на іншому автомобілі. При зміні авто необхідно сповістити диспетчерську службу |
Приїжджати на замовлення зі сторонньою особою або підбирати попутників | Якщо кількість клієнтів перевищує передбачені технічні характеристики автомобіля |
Увага!
Якщо водій систематично порушує правила співпраці, компанія залишає за собою право відмовитися від роботи з даним водієм
Загальні обов’язки | Комунікативні обов’язки |
---|
Справне та чисте авто, водійський стаж від 1 року | Толерантне та ввічливе спілкування з клієнтами |
Очікування клієнта не менше 5 хвилин від часу подачі авто | Актуальний номер телефону в програмі |
Відповідність класу авто та додаткових вимог вказаним у замовленні параметрам | Обов’язкове виконання замовлення при його підтвердженні або відмова протягом 3 хвилин «відмовою водія» |
Охайний зовнішній вигляд | Обговорювання всіх деталей замовлення/маршруту до його виконання |
Знання основних автомобільних сполучень міста | Попередження клієнта в разі запізнення на замовлення; якщо клієнта це не влаштовує, скасування виконання замовлення «відмовою водія» |
Дотримання правил дорожнього руху | Телефонний дзвінок до відділу інформаційної підтримки для перерахунку вартості замовлення |
Наявність розмінних коштів | Наявність коштів на балансі програми та на мобільному рахунку для зв’язку з клієнтом/диспетчером |
Додаткові послуги
- Завантаження салону (30 грн) — клієнт перевозить велику кількість речей, які не вмістилися в багажник і були розміщені в салоні.
- Кур’єр (30 грн) — перевезення речей або документів замовника з пункту А в пункт Б. Послуга не передбачає вихід з автомобіля та доставку товару на поверх.
- Перевезення тварини (20 грн) — поїздка з домашніми тваринами.
- Кондиціонер (15 грн) — замовлення виконується з працюючим кондиціонером. Для замовлень класів Комфорт і Бізнес дана послуга врахована за замовчуванням.
- Зустріч з табличкою (50 грн) — очікування клієнта з табличкою в руках, на якій вказано його ім’я. В якості таблички радимо використовувати лист А4
- Драйвер — виконання замовлення на автомобілі клієнта. У тарифі врахована вартість зворотної поїздки.
«Байкал»
Функція «Байкал» використовується в ситуаціях, коли вашому життю загрожує небезпека. Після сигналу «Байкал» на ваше місце викликається поліція та робиться розсилка найближчим водіям-партнерам з проханням про допомогу.